آخرین پروژه ها
کناف اپارتمان خ هشت بهشت 15/9/93
شروع دکوراسیون منزل خ تالار 2/10/1393
شروع کناف مغازه خ ارتش8/9/1393
اتمام کناف دیوار و ال سی دی اسلام اباد8/10/1393
شروع کناف اقای ایرجی خ میر 5/10/1393
اتمام دکوراسیون مسکونی خ باهنر
اتمام دکوراسیون مغازه خ ارتش
اتمام ساختمان مسکونی خ رزمندگان
(بازدید از پروژه ها امکان پذیر میباشد)
خدمات
توجه:این وب سایت هیچ گونه ارتباطی با وب سایت شرکت کناف ایران به نشانی اینترنتی http://www.knaufir.com ندارد
این وب سایت صرفا جهت معرفی گروه اجرایی است و نماینده شرکت کناف ایران با ادرس ذکر شده نمیباشد.
کاملترین و منحصر به فرد ترین پکیج تصاویر دکوراسیون داخلی
نمونه کار های دکوراسیون داخلی

+ کلکسیونی بی نظیر از بیش از 20,000 تصویر نمونه کار های کناف و نور پردازی.
+ کامل ترین تصاویر دکوراسیون داخلی جدید و مدرن
+ آرشیو معروفترین مجله های معماری جهان به صورت PDF و برترین ژورنال های روز اروپا،امریکا و بریتانیا
+ نمونه های کناف تصاویر سازه کشی برای کناف کارها

کل مجموعه بی نظیر و منحصر به فرد فوق در قالب 5 DVD و ضمانت کتبی سلامت محتویات فقط 75،000 تومان+ هزینه ارسال رایگان به تمام نقاط ایران

آخرین آپدیت جدید 1397
شماره موبایل معماران و انبوه سازان کل کشور
اطلاعات کل پروژه های در حال ساخت کشور

+ اطلاعات کلیه پروژه های در حال ساخت کشور به تفکیک استان و شهر به همراه شماره موبایل صاحبان انها و مهندسین ناظر پروژه ها با به روز رسانی هفتگی
+توسط این بانک اطلاعاتی به راحتی میتوانید و افرادی که در حال ساخت ساختمان های خود هستند ارتباط برقرار نمایید و انواع خدمات خود را به اطلاع انها برسانید
+این بانک اطلاعاتی فوق العاده ارزشمند است و این مجموعه برای اولین بار در ایران چنین فعالیتی را انجام میدهد.

توجه:این وب سایت هیچ گونه ارتباطی با شرکت کناف ایران با نشانی اینترنتی http://www.knaufir.com ندارد.این وب سایت صرفا جهت معرفی کار های گروه اجرایی dry wall است.لطفا توجه داشته باشید این وب سایت نماینده ای از طرف شرکت http://www.knaufir.com نمیباشد و کاملا شخصی و مستقل است.

اجرای کناف در استان اصفهان از جمله انواع کناف سقف و طراحی کناف سقف ساده کناف و یا طرح دار و پیچیده با انواع ورق های کناف (ساده , ضد رطوبت,ضد حریق و ..) برای انواع ساختمان های تجاری اداری و یا مسکونی.

اجرای انواع دیوار های جدا کننده و دیوار کاذب کناف با قیمت فوق العاده با بهترین کیفیت.انواع دیوار کناف ساده و یا طرح دار , دیوار ال سی دی کناف , دیوار lcd , دیواری های  دکوراتیو و کاذب دیوار اکواریوم و ...

اجرای انواع ارک های اشپزخانه کناف و یا حتی میز اپن کناف و یا ویترین روی میز اپن کناف در انواع و اشکال مختلف پیچیده در اصفهان.

اجرای انواع طرح های کناف وسط اتاق خواب , کناف سالن و نور پردازی کناف با انواع روش های روز نیا با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت.

ساخت انواع اِلِمان های مختلف کناف روی سقف و دیوار به زیباترین طرح کناف و بهترین طرح های کناف روز دنیا و ایران.ما این اطمینان را به شما میدهیم که بهترین طرح های کناف و انواع سقف های زیبا را برای شما اجرا خواهیم کرد.همچنین شما میتوانید بهترین و زیباترین طرح ها و عکس های کناف سقف و دیوار را در این سایت ببینید و استفاده نمایید.



امروز قصد داریم سوال رایجی که مشتریان گرامی راجع به قیمت کناف میپرسند را توضیح دهیم.قیمت کناف به موارد زیادی بستگی دارد.از جمله پر کار بودن یا ساده بودن طرح , نوع متریال و مصالح مورد استفاده , شرایط محیطی محل اجرا و همچنین وسعت کار.

در شرایط کنونی همکاران اجرا کننده کناف در سراسر ایران بسته به محل و شرایط موجود در شهر و استان خود قیمت های مختلفی را جهت اجرای کناف اعلام میکنند.در اصفهان قیمت اجرایی گروه کناف ایران از 25 هزار تومان  شروع تا 45 هزار تومان برای هر متر مربع.بسته به شرایط کار و نوع کار این مبلغ متغیر است.

همچنین مشتریان گرامی توجه داشته باشند نوع مصالح مصرفی تعیین کننده قیمت و کیفیت میباشد.میتوان یک پروژه را با متریال های متفرقه نیز انجام داد که در این صورت در هر متر مربع 5 هزار تومان قیمت را کاهش داد.ولی کفیتی قابل فبول در پی نخواهد داشت.از این رو از مشتریان خواهش مندیم کیفیت کار خود را با استفاده از مصالح نا مرغوب از بین نبرند.جهت استعلام قیمت کناف در شهر اصفهان میتوانید با شماره همراهی که در وب سایت قرار دادر تماس گرفته و قیمت بگیرید.همچنین توجه داشته باشید بازدید و مشاوره حضوری در محل به صورت کاملا رایگان انجام میشود.



در این مطلب توضیحاتی راجع به اموزش نصب کناف و دیوار کاذب کناف خواهیم داد.دیوار های جدا کننده کناف دارای ویژگی ها و مزیت های فراوانی هستند که همین امر باعث افزایش استفاده از این نوع دیوار ها در ساختمان های مدرن شده است.همانطور که میدانید در ساختمان سازی سنتی از اجر + سیمان + کچ و خاک  و کچ سفید برای ساخت یک دیوار ساده استفاده میشود.معایب این روش وزن بسیار زیاد سازه است همچنین در صورت وقوع زلزله اینگونه دیوار ها در مقابل لرزش ها فوق العاده ضعیف بوده و بعد از ترک خوردن به صورت اوار خراب میشود و باعث صدمه به ساکنین میشود.همچنین اینگونه دیوار ها فضای بسیار زیادی را اشغال میکند و هیچ گونه انعطافی برای طراحی از نظر زیبایی ندارد.

 

ولی استفاده از دیوار های کناف با وزن بسیار سبک تر برای ساختمان از نظر مقاومت در برابر زلزله و عدم صدمه به ساکنین در صورت خراب شدن به دلیل وزن سبک برتری چشم گیری نسبت به دیگر روش های دیوار کشی دارد.همچنین دیوار های کناف با عایق بودن بسیار بالا مانع از ورود و خروج گرما و یا صدا میشود.همچنین دیوار های کناف با داشتن فضای خالی جهت عبور تاسیسات ساختمانی فوق العاده ایده ال است.به علاوه در دیوار های کناف میتوان از انواع طرح های هندسی جهت زیبا سازی ساختمان بهره برد.همچنین سرعت اجرای دیوار های کناف چندین برابر اجرای دیوار های سنتی است.در پایان اگر تمامی هزینه های اجر + سیمان + گچ و خاک  و گچ سفید و کارگر جهت نصب یک دیوار را محاسبه کنید و با دیوار های کناف مقایسه کنید متوجه صرفه جویی در هزینه تا 50% خواهید شد.

جهت توضیحاب بیشتر راجع به اموزش نصب کناف و دیوار کناف توضیحات بیشتر را بخوانید.



شرکت آریا داد مجری کناف در سطح استان اصفهان

اجراي كناف با اكيپ حرفه اي ومتخصص با بهترين مصالح كناف به همراه عقد قرار داد و ضمانت کیفیت اجرایی.گروه کناف ایران با کادری مجرب از متخصص ترین افراد در زمینه طراحی و اجرای کناف آماده اجرای انواع طرح های کناف میباشد.از ساده ترین طرح ها تا پیچیده ترین و مشکل ترین طرح ها را میتوانید با بهترین کیفیت داشته باشید.

یکی دیگر از ویژه گی های گروه قیمت بسیار مناسب اجرا میباشد.فقط با یک تماس تلفنی و بازدید کارشناس به صورت کاملا رایگان در هر نقطه از استان اصفهان میتوانید این تفاوت قیمت را مطلع شوید.

اجرای انواع کناف مسکونی حتی 1 طبقه

اجرای اماکن تجاری،پاساژ ها و مغازه ها با پیچیده ترین طرح ها تخصص ماست

وِیژه کسانی که بدنبال کیفیت .سرعت.ومهارت  هستند

آماده خدمت به همشهريان عزيز وهموطنان گرامی ؟

اجرای انواع طرح دکوراتیو .پرسپکو. سقف کاذب کناف . طرح موج دایره ومنهنی

اجرای دیوارهای جداکننده باسیستم کناف

منازل كوچك .آپارتمان تا پروژه های بزرگ ويلايي

جهت بهترين طراحي وبالاترين كيفيت اجرايي كناف 

آماده اجراي پروژه هاي بزرگ با بزرگترين اكيپ اجرايي با افراد ماهر ومجرب ما

كيفيت عالي. مصالح كناف ايران. بتونه كاري ماستيك وقيمت مناسب 

باشـــرايـــط پــــرداخــتـي آســان

بازديدكارشناس وارائه طرح رايگان

طراحی دکوراسیون و نور پردازی کاملا رایگان

جهت مشاوره و استعلام قیمت در هر متراژ و هر وسعت با شماره تلفن:09365040525 تماس حاصل فرماید.


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

صفحه اصلی | درباره ما | تماس با ما
© 2016
طراحی وب سایت توسط GLXweb.Com
+98
دفتر مرکزی : اصفهان-

انجام کلیه امور ساختمان و دکوراسیون داخلی نورپردازی کناف و mdf